^J^

^J^
BECAUSE I REALLY MISS TWA AIRLINES!!!

Friday, August 22, 2014

"FLY IT LIKE YOU STOLE IT"....♥

Please check out this article on Jimmy Graham....he is one of my 2 favorite ""F's"" in the whole damn universe............"FOOTBALL' AND "FLIGHT"....he does both.......and what a fine "Role model" he is..........coming up from being abandoned by his Mother........to one of the top paid 'tight ends'(you ain't a kidding)......in the NFL......anyway......this man is Loved......for his many charity causes as well.........!!! Gotta love his philosophy on flying ...................
'FLY IT, LIKE YOU STOLE IT'...............BRAVO JIMMY........♥
 http://flightaware.com/squawks/view/1/today/popular/43682/New_Orleans_Saints_tight_end_Jimmy_Graham_Flying_High

My boy, Jimmy Graham........plays for my beloved "SAINTS"...........♥



and he owns and flies his own Beechcraft Bonaza G36.......now thats BADASS.........!!!!


7 comments:

Dave W said...

A great article, his back story brings tears to my eyes - looking forward to the new season and gutted he isn't allowed to dunk the ball anymore, bloody spoilsports!!
WHO DAT!!

Bas said...

But...can he pull an A320!??! Hah! --> Plane pull at YOW...remember that from Giulia LOL!

WHO DAT!!

I have flight info for those interested...if all goes well I'll be crossing the UK as well!!

http://flightaware.com/live/flight/KLM671

Departure: Amsterdam - Ottawa
do 28 aug 14 15:25 Amsterdam (Schiphol, Nederland)
do 28 aug 14 16:50 Montreal (Pierre Elliott Trudeau Intl, Quebec, Canada)

KL 0671 (Flight Number)
Type: McDonnell Douglas MD-11(YESS!!)

Take care!

Bas

Giulia De Rosa said...

I will definitely be tracking you...and picking you up, sir. ;)

Take lots of photos of your MD-11!

Can't wait to see you...

Giulia :)

P.S. Hello to everyone! <3

Dave W said...

I'm so excited for you Bas!! I'm on the road tomorrow so tracking may be difficult but I'll keep my eyes to the skies around London just in case.

There'll be one hell of a trip report at the end of this adventure!!

getjets said...

Hey Dave..............I KNOW........GOD DAMN THAT PISSES US ALL OFF..........!!!!!!..CAN'T WAIT TILL WE WATCH THE GAME AGAIN IN THE FLESH.........AT CURT AND KAREN'S HOUSE.......WASN'T THAT THE SHIT..!!!!!!!!!!!!!!!!!

getjets said...

HEY BAS MAN.......NOT TO WORRY.MOMMA.........HAS YA UP ON THE SCREEN ALREADY....ITS CANADA OR BUST...BUT KEEP THE WOODEN SHOES HOME.....LOL....bringing them will cost ya an extra $50.00 dammit.....

getjets said...

Not to worry...Dave...between me and GG...we'll have Bas Man covered foooooo shooooooo